sobota, 22 marca 2014

Przeprosiny

Jak  sam tytuł mówi ten post, to wielkie przeprosiny.
Rozdział nie pojawiał się z tego powodu iż prawie wszystkie współautorki mają popsute komputery. Pisząc to mam na myśli też siebie. Tak, popsuł mi się komputer, a naprawa potrwa trochę długo, bo aż do końca kwietnia. Ten post piszę z telefonu i nieźle się męczę, bo mój telefon nie jest przystosowany do takiej pracy. Mam nadzieję, że uda mi się wstawić rozdział z komórki, bo wena nie opuszcza mnie od kilku tygodni i fantazjuję za dużo przez to . XD
Tak więc . .
Przepraszam za to iż aktywowałam bloga, a po jednym rozdziale znów go zawieszam.
Jest mi bardzo przykro z tego powodu i mam niezłe wyrzuty sumienia. Proszę wybaczcie mi. :(



Dobranoc :*

9 komentarzy:

  1. Ważne że napisałaś :) Nie dręcz się xD

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawiony?? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział będzie wstawony najpóźniej w niedzielę :3

      Usuń
    2. Jest już poniedziałek a rozdziału nie ma ... foch forever ;*

      Usuń
  3. ok <33 dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego nie dodajesz ? ;c smutam bez rozdziałów ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy rozdział???

    OdpowiedzUsuń