czwartek, 1 sierpnia 2013

Notka

Hej. Otóż na tym blogu będę pisała także kryminał z Rikerem. Nie wyrobię sie na 3 blogi, więc zrobię to tak, że będzie to opowiadanie dwa w jednym. Zaraz dodam drugą część prologu i później popracuję nad rozdziałem( jak skończę na poprzedniego bloga pisać).
  Wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem, ponieważ, dramat z Rydel i tak byłby krótki, a jak połączę z kryminałem może wyjść nawet ze 150 rozdziałów :3 Później wezmę się za zmienianie, nazwy i linka bloga.. i w najgorszym przypadku zrobię coś z szablonem. Dziękuję za uwagę. Myślę, że pomysl się podoba :3
Paaa

2 komentarze:

  1. Noo i przez ciebie mam pełno roboty nad szablonem :( A przecież się tyle z tym wymordowałam. Ale cóż.. coś się zaradzi... Może przerobię ten tylko na wersję z Rikerem (jak mi się uda xD).
    Ale pomysł z połączeniem kryminału z dramatem nie wydaje się taki zły.
    ~ Price

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń